Tagy: binárne vyhľadávanie
Obtiažnosť: medium

Sušenie oblečenia

Práve ste sa vrátili z výletu s množstvom špinavého oblečenia. Hneď ste ho všetko nahádzali do pračky a oprali. Teraz však prichádza problém. O chvíľu odchádzate na ďalší výlet a musíte teda čo najrýchlejšie usušiť všetky mokré veci.

Sušenie funguje nasledovne. Každej veci sa dá priradiť jej aktuálna vlhkosť $v_i$. Ak bude vlhkosť nulová, vec sa pokladá za vysušenú a ďalej neschne (lebo nemá z čoho). Ak je nejaká vlhká vec na vzduchu, každú minútu stratí jednu vlhkosť. Našťastie však máte jeden radiátor, na ktorý sa zmestí práve jeden kus oblečenia. Ak je vec položená na radiátore, každú minútu stratí $k$ vlhkosti. Ak by v nejakom momente mala vlhkosť menšiu ako $k$, tak uschne úplne.

Veci na radiátore viete každú minútu vymeniť a nezožerie vám to žiaden čas. Zistite, ako najrýchlejšie viete usušiť všetky mokré veci, ak budete používať radiátor optimálne.

Úloha

Na vstupe dostanete popis vlhkostí všetkých vecí a parameter $k$ radiátora. Zistite najmenší čas potrebný na úplné usušenie všetkých vecí.

Vstup

Na prvom riadku je číslo $n \, (1 \leq n \leq 10^5)$ - počet mokrých vecí. Na druhom riadku je n celých čísel $v_i \, (1 \leq v_i \leq 10^9)$ - vlhkosti jednotlivých vecí. Posledný riadok obsahuje číslo $k \, (1 \leq k \leq 10^9)$ - množstvo vlhkosti, ktoré vec stratí počas jednej minúty na radiátore.

Výstup

Vypíšte edno celé číslo - najmenší počet minút, za ktoré vieme usušiť všetky kusy oblečenia. Upozornenie: Ak programujete v C++, dávajte si pozor. Na úspešné riešenie je treba správne použiť 64 bitovú premennú - long long.

Príklady

Vstup

Výstup

3
2 3 9
5
3

Veci s vlhkosťou 2 a 3 necháme uschnúť normálne, vec s vlhkosťou 9 dáme na radiátor. Všimnite si, že za 2 minúty všetko usušiť neviem.

Vstup

Výstup

3
2 3 6
5
2

Prvú minútu dáme na radiátor vec s vlhkosťou 3. Po tejto minúte budú mať veci vlhkosti 1, 0 a 5. Druhú minútu položíme na radiátor tretiu vec, ktorá tým pá- dom vyschne a prvá vec vyschne za druhú minútu sama od seba.

Ak chceš riešiť túto úlohu, musíš sa najprv prihlásiť.